Objavljeno: 16. rujna 2015.
Obavijest o namjeri davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti organizirano prikupljanje, odvoz i trajno odlaganje komunalnog otpada sa područja Općine Mikleuš
Obavijest o namjeri davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti organizirano prikupljanje, odvoz i trajno odlaganje komunalnog otpada sa područja Općine Mikleuš
- Davatelj koncesije:
Naziv: Općina Mikleuš,
OIB: 86852314680
Adresa: N.Š.Zrinskog 93 , Mikleuš
Telefonski broj: 033 563066
Broj faksa: 033 563111
Adresa e-pošte: opcina-mikleus@vt.htnet.hr
Internetska adresa: www.mikleus.hr
Osoba zadužena za kontakt: Tatjana Bosanac
- Vrsta i predmet koncesije
Komunalna djelatnost: organizirano prikupljanje, odvoz i trajno odlaganje komunalnog otpada sa područja Općine Mikleuš
Priroda i opseg djelatnosti koncesije: koncesijom se stječe pravo obavljanja komunalne djelatnosti sakupljanja i odvoza komunalnog otpada sa područja Općine Mikleuš uz obračun i naplatu izvršene usluge od mještana i pravnih osoba sa područja Općine Mikleuš kao korisnika usluge. Odlaganje na zakonit način na odlagalištu izvan područja Općine osigurava koncesionar.
Područje obavljanja djelatnosti koncesije: Općina Mikleuš
Rok trajanja koncesije: 5 godina.
Procijenjena vrijednost koncesije:
Procijenjena vrijednost koncesije za razdoblje trajanja koncesije od 5 godina iznosi 400.000,00 kuna.
Početna godišnja visina koncesijske naknade iznosi: 2 % godišnje naplaćenih prihoda na temelju korištenja koncesije.
Vrsta koncesije: koncesija za javne usluge
Broj koncesija: 1
- Predaja ponuda
Rok za dostavu ponuda:
Rok za dostavu ponuda je zaključno do 16. listopada 2015.godine do 14,00 sati, bez obzira na način dostave. Krajnji rok za dostavu ponude podudara se s vremenom javnog otvaranja ponuda.
Adresa na koju se dostavlja ponuda: Ponuda se dostavlja u pisanom obliku poštom preporučeno na adresu: Općina Mikleuš, N.Š.Zrinskog 93, Mikleuš, 33514 Čačinci ili neposrednom predajom u pisarnicu Općine Mikleuš u zatvorenoj omotnici s napomenom:
„Ne otvaraj“ – ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti dodjelom koncesije za organizirano prikupljanje, odvoz i trajno odlaganje komunalnog otpada s područja Općine Mikleuš.
Jezik i pismo na kojima ponuda mora biti napisana: hrvatski jezik, latinično pismo.
Ponuda mora biti uvezana u cjelinu s označenim stranicama na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude.
Mjesto i vrijeme javnog otvaranja ponuda:
Javno otvaranje ponuda održat će se u vijećnici Općine Mikleuš, N.Š.Zrinskog 93, Mikleuš, dana 16. 10. 2015. godine s početkom u 14,00 sati.
Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo ovlašteni predstavnici ponuditelja uz predočenje dokaza o ovlasti.
Razlozi isključenja ponuditelja:
Davatelj koncesije odbiti će rješenjem ponuditelja koji je podnio nevaljanu ponudu iz razloga propisanih člankom 24. stavkom 6. Zakona o koncesijama i članka 67.st.1. Zakona o javnoj nabavi.
Rok valjanosti ponude: 90 dana od roka za dostavu ponude.
- Dokazi o ispunjavanju pravnih i poslovnih uvjeta, financijskih, tehničkih i stručnih sposobnosti koji se prilažu uz ponudu
4.1. Dokazi pravne i poslovne sposobnosti
– Isprava o upisu u poslovni, sudski, strukovni ili obrtni registar kojom se dokazuje da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je predmet koncesije (obrtnica ili izvod iz registra trgovačkog suda) u preslici, a koja ne smije biti starija od 3 mjeseca od dana objave ove Obavijesti o namjeri davanja koncesije u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH.
– Izjava o nekažnjavanju sukladno čl. 67. i 68. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ 90/11. i 83/13. 143/13 i 13/14 – OUSRH) koja ne smije biti starija od 3 mjeseca od dana objave ove Obavijesti.
– Važeća dozvola za sakupljanje i zbrinjavanje otpada, sukladno članku 84.stavak 1. Zakona o održivom gospodarenju otpadom (NN, broj 94/13). Dokaz se dostavlja u neovjerenoj preslici.
-Potvrda Ministarstva zaštite okoliša i prirode o upisu ponuditelja u Očevidnik prijevoznika otpada, sukladno članku 84.stavak 2. Zakona o održivom gospodarenju otpadom (NN, broj 94/13.). Dokaz se dostavlja u neovjerenoj preslici.
4.2. Dokazi financijske sposobnosti
– Potvrda Porezne uprave o stanju poreznog duga kojom ponuditelj dokazuje da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja – izvornik ili ovjerena preslika.
Potvrda ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana objave obavijesti o namjeri davanja koncesije u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH.
– dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta odnosno da nije imao blokiran račun u proteklih 6 mjeseci dulje od 15 dana (BON 2 ili SOL 2)- ne stariji od 30 dana od dana slanja obavijesti u Elektronički oglasnik javne nabave RH.
4.3. Dokazi tehničke i stručne sposobnosti
Reference tvrtke za obavljanje predmetne komunalne djelatnosti:
– Popis zaključenih ugovora o uslugama koje su predmet koncesije u zadnje 3 godine s obavezno priložene dvije potvrde o uredno ispunjenim ugovorima koje daje druga ugovorna strana (referentna lista obavljenih poslova) – nije potrebno u slučaju ako je ponuditelj tek započeo obavljati djelatnost. Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima mora sadržavati slijedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, navod o uredno ispunjenim ugovorima.
– Izjava s potpisom osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta o tehničkoj i kadrovskoj sposobnosti za ostvarenje koncesije s podatkom o broju i kvalifikacijskoj strukturi zaposlenih, popisu opreme s kojom ponuditelj raspolaže u svrhu obavljanja djelatnosti (oprema, uređaji, vozila za prikupljanje i odvoz otpada), poslovnom prostoru.
– Izjava o dostavi garancije za kvalitetno izvršenje ugovornih obveza u slučaju odabira ponude.
4.4. Troškovnik (cjenik) usluga
– Troškovnikusluga analitički iskazan sa jediničnim cijenama u kunama, te ukupna cijena bez PDV-a i sa PDV-om,
4.5. Jamstvo za ozbiljnost ponude:
Ponuditelj je dužan priložiti jamstvo u obliku bjanko zadužnice za ozbiljnost ponude na iznos od 5.000,00 kuna sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“ br. 115/12).
Bjanko zadužnica se ne smije bušiti radi uvezivanja nego se stavlja u posebnu omotnicu koja se uvezuje i osigurava naljepnicom s pečatom ili jamstvenikom. Broj stranice se piše na omotnici u kojoj se nalazi bjanko zadužnica.
Ukoliko jamstvo nije dostavljeno – neotklonjiv je nedostatak ponude.
Davatelj koncesije zadržava pravo da prije sklapanja ugovora o koncesiji sa odabranim ponuditeljem zatraži izvornik ili ovjerenu presliku dokaza isprava koje se prilažu u neovjerenoj preslici.
5. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude
– Povoljnost ponude (najniža zbrojena cijena usluga) – 90 %
– Visina koncesijske naknade – 10 %
6.JAMSTVO ZA PROVEDBU UGOVORA O KONCESIJI
Koncesionar je dužan prije sklapanja Ugovora o koncesiji osigurati jamstva i /ili instrumente osiguranja naplate naknade za koncesiju, te naknade moguće štete nastale zbog neispunjenja obveza iz Ugovora o koncesiji, a u vidu bjanko zadužnice sa javnobilježnički ovjerenim potpisom na iznos do 10.000,00 kuna.
7. Datum otpreme obavijesti o namjeri davanja koncesije:
Ova obavijest poslana je na objavu dana 14. rujna 2015. godine, u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH.
8. Vrsta postupka: otvoreni postupak.
9. Donošenje Odluke:
Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donosi Općinsko vijeće na prijedlog Stručnog povjerenstva, a u roku 60 dana računajući od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Općinsko vijeće na prijedlog Stručnog povjerenstva može donijeti Odluku o poništenju postupka davanja koncesije, a u slučajevima propisanim člankom 28. Zakona o koncesijama.
Odluka o odabiru ponude ili Odluka o poništenju postupka davanja koncesije s preslikom zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda dostavlja se odmah nakon njihova donošenja putem pošte preporučeno svakom podnositelju ponude za dobivanje koncesije.
10. Pravna zaštita:
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupka javne nabave ( Koturaška cesta 43/IV, 10000 Zagreb), u pisanom obliku neposredno ili preporučeno poštanskom pošiljkom u roku od 5 dana, i to od dana:
– objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje, te dodatne dokumentacije ako postoji,
– objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
– otvaranja ponuda u odnosu na postupak otvaranja ponuda,
– primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Istodobno s dostavom žalbe Državnoj komisiji žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti davatelju koncesije na dokaziv način. Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi postupka nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu postupka.
Žalba obavezno treba sadržavati podatke i dokaze propisane člankom 159. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11. i 83/13. 143/13 i 13/14 – OUSRH.), a žalbeni postupak provodi se u skladu da odredbama Zakona o javnoj nabavi.
11. Preuzimanje dokumentacije za nadmetanje:
Dokumentacija za nadmetanje može se podići putem Elektroničkog oglasnika javne nabave RH.